Távoli elérés előfizetése/megújítása – ZE50

A ZE50-es Zoe-k esetén az online szolgáltatások előfizetése kicsit máshogy működik, mint a régebbi ZE20 és ZE40-es Zoek R-link rendszerei esetén. (Azokról infó erre: Távoli elérés előfizetése/megújítása – ZE20, ZE 40)

Változás!

A legutolsó megújítás már nem úgy ment mint a leírtak. Most már a márkaszervizeken keresztűl lehet megújítani az előfizetést.

Árak 2025 elején:

Navigációs csomagTávoli vezérlés csomag
12 hónapra 32.950 Ft
36 hónapra 66.500 Ft
12 hónapra 5.650 Ft
36 hónapra 16.300 Ft
Tartalma:
– Háztól-házig navigáció – térképek frissítésének előfizetése
Speciális navigáció (beleértve az EV-t is)
– Töltőállomás (Keresés/foglalás/fizetés)
– Gépkocsi helyzet meghatározása
Tartalma:
– Jármű kilométer-számláló
– Értesítés Töltés indítása/leállítása
– Értesítés töltés folyamatban
– Klíma/fűtés indítása/leállítása 

Az innen következők régebbi infók, valószínüleg már nem tudod így megújítani a szolgáltatást!

A tapasztalatok szerint ZE50 autó esetén az számit, hogy hol állították először forgalomba. Egyes országokban nem lehet megvenni a szolgáltatást és ingyen aktiválják (Pl magyar vagy norvég autók) míg más országokban (Pl olasz) az adott ország Renault Store-jában lehet megvásárolni a hosszabbítást. A lenti leírás az első esetet mutatja be, tehát azt, amikor nem tudod a Renault Store-ban megújítani a szolgáltatást.

A ZE50 esetén a MyRenault webes felületén lehetne megvásárolni az éves előfizetést, de ez bizonyos országokban így Magyarországon sem elérhető.

Ennek következtében a Renault ügyfélszolgálata ingyenesen aktiválja az éves előfizetést a ZE50 tulajoknak.

A távoli elérés aktiválásának a lépései

1. My renault app letöltése, regisztráció/belépés, autó felvétele alvázszám alapján
  • Töltsd le a telefonodra a MyRenault appot
  • Lépj be a MyRenault fiókodba (ha még nincs, regisztrálj MyRenault fiókot az appban vagy a https://myr.renault.hu/ oldalon.
  • Vedd fel az autódat az alvázszáma alpján a saját autóid közé
2. Párosítás nem lehetésges, mert nincs előfizetésed, viszont Magyarországról nem is tudsz előfizetni

Nem tudod párosítani az autódat, a párosításnál egy kis X szerepel:

Nem indul el a párosítás, mert lejárt az elfőfizetésed:

Nem tudsz előfizetni, mert az előfizetési oldal Magyarországon nem elérhető:

3. Levél a Renault ügyfélszolgálatának

Az előfizetés megújítását a Renault ügyfélszolgálatával tudod elintézni, ráadásul érves díjat sem kell fizetned érte jelenleg.
Én e-mailen intéztem velük a dolgot, de lehet próbálkozni telefonon (Zöld szám: 06 80 101 211) is.

Előfizetés megújítása e-mailen

Én ezt a levelet írtam az ügyfélszolgálatnak:

Címzett: ugyfel.kapcsolat@renault.hu

T Renault,

most vettünk egy ZE50 Zoe-t-t. Nem tudjuk a Myrenault-al összehangolni, mert az online szolgáltatás érvényessége lejárt.

Előfizetni sem tudunk, mert nem látjuk az autóinkat magyar myrenault oldalon.

Kérem segítségüket.

Alvázszám: VF1…… <az autód alvázszáma>
E-mail <ide írtam a MyRenault-ban regisztrált e-mail címemet>

Csatoljuk a forgalmit.

Kérjük segítségüket:

Üdv:
xxxx
yyyy
<Nekünk a feleségem nevén volt az autó, ezért közösen szerepeltünk az aláírásban>

Ne feledd el a forgalmit is csatolni, hogy a Renault begbizonyosodhasson, hogy a tulajdonodban van az autó.

4. A Renault elkezdi az előfizetés megujítási folyamatát számodra

Ha minden rendben van, a Renault jelzi, hogy elkezdte az előfizetés aktiválását, ami több napot is igénybe vehet:

Tisztelt X.Y!

Köszönettel fogadtuk megkeresését. Tájékoztatjuk, bejelentésével a RN Hungary Kft. képviseletében Ügyfélkapcsolati osztályunk foglalkozik.
 
A 2023.12.18-i megkeresésére hivatkozva tájékoztatjuk, a VF1……………….. alvázszámú ZOE gépkocsi, EASY LINK online szolgáltatásai ingyenes újra aktiválása megtörtént, átfutási idő 72 óra.

Az első párosítást a gépkocsiban tartózkodva, beindított motor, bekapcsolt EASY LINK készülék és legalább 30% töltöttség mellet próbálja.
 
Amennyiben kérdése van, további információért keresse bizalommal Ügyfélszolgálatunkat az ingyenesen hívható zöld számon – 06 80 101 211. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére a 
Renault.hu honlapunkon feltüntetett időpontban.

 
Tisztelettel,
 

XXX Yyyy
Ügyfélszolgálat
RN Hungary Kft.
Zöld szám: 06 80 101 211 
E-mail: ugyfel.kapcsolat@renault.hu
www.renault.hu
5. Várakozás az aktiválásra

Az aktiválás több napig eltarthat.

Ilyenkor még nem működik a párosítás, de már az appban, a párosításra kattintva látszik, hogy folyamatban van az előfizetés aktiválása:

6. Az autó párosítása az online szolgáltatáshoz

Akkor kezdődhet a párosítás, ha eltűnik az appban kis X jel a Párosítás ikonról:

A párosítás folyamata:
  1. Össze kell párosítani bluetooth kapcsolattal a telefont az autóval (ha már előzöleg párosítottad, ezzel nincs teendő).
  2. Bekapcsolva kell legyen a telefonon a Bluetooth
  3. Az appba belépve az autónál el lehet indítani a párosítás folyamatát (csak akkor ha már nincs ott a kis piros X jel a párosításnál!).
    A párosítás lépésein végigvezet a telefon, itt a galériában is megnézheted a folyamatot:
7. Várakozás arra, hogy minden online szolgáltatás működjön

Én nézegettem az appot, mikor érhető már el a szolgáltatás, egyből párosítottam, amikor lehetett, de nem működött a távoli fűtés indítás (nem volt aktív még a „Pack remote Control” előfizetés:

A párosítás után nem sokkal a multimédi az autóban megkérdezte, melyik országban vagyok sé elkezdte frissíteni a navigációt.

Aztán úgy 2 nap múlva az egyik probálkozásomnál már nem dobott hibát a távoli fűtés indítás és elkezdett működni a funkció, valamint a „Pack Remote Control” előfozetés is aktív lett:

Késöbb azt is észrevettem, hogy a „Töltési előzmények” menüelem is aktívvá vált:

Lehet hogy nem minden szolgáltatás működik megfelelően a párosítás után, nekem kellett néhány nap, amíg minden összeállt. Azt javaslom, várj türelmesen egy hetet a visszaigazolástól, csak utána reklamálj az ügyfélszolgálatnál, ha nem aktív a párosítás vagy valamelyik funkció.



Észrevételed, javaslatod, véleményed van a tartalommal vagy az oldallal kapcsolatban? Várjuk üzeneted a hello@zoeguru.hu e-mail címre!

Hasznos neked ez a tartalom?
Támogasd az oldal működését te is!