A ZE50-es Zoe-k esetén az online szolgáltatások előfizetése kicsit máshogy működik, mint a régebbi ZE20 és ZE40-es Zoek R-link rendszerei esetén. (Azokról infó erre: Távoli elérés előfizetése/megújítása – ZE20, ZE 40)
Változás!
A legutolsó megújítás már nem úgy ment mint a leírtak. Most már a márkaszervizeken keresztűl lehet megújítani az előfizetést.
Árak 2025 elején:
Navigációs csomag | Távoli vezérlés csomag |
---|---|
12 hónapra 32.950 Ft 36 hónapra 66.500 Ft | 12 hónapra 5.650 Ft 36 hónapra 16.300 Ft |
Tartalma: – Háztól-házig navigáció – térképek frissítésének előfizetése Speciális navigáció (beleértve az EV-t is) – Töltőállomás (Keresés/foglalás/fizetés) – Gépkocsi helyzet meghatározása | Tartalma: – Jármű kilométer-számláló – Értesítés Töltés indítása/leállítása – Értesítés töltés folyamatban – Klíma/fűtés indítása/leállítása |
Az innen következők régebbi infók, valószínüleg már nem tudod így megújítani a szolgáltatást!
A tapasztalatok szerint ZE50 autó esetén az számit, hogy hol állították először forgalomba. Egyes országokban nem lehet megvenni a szolgáltatást és ingyen aktiválják (Pl magyar vagy norvég autók) míg más országokban (Pl olasz) az adott ország Renault Store-jában lehet megvásárolni a hosszabbítást. A lenti leírás az első esetet mutatja be, tehát azt, amikor nem tudod a Renault Store-ban megújítani a szolgáltatást.
A ZE50 esetén a MyRenault webes felületén lehetne megvásárolni az éves előfizetést, de ez bizonyos országokban így Magyarországon sem elérhető.
Ennek következtében a Renault ügyfélszolgálata ingyenesen aktiválja az éves előfizetést a ZE50 tulajoknak.

A távoli elérés aktiválásának a lépései
1. My renault app letöltése, regisztráció/belépés, autó felvétele alvázszám alapján
- Töltsd le a telefonodra a MyRenault appot
- Lépj be a MyRenault fiókodba (ha még nincs, regisztrálj MyRenault fiókot az appban vagy a https://myr.renault.hu/ oldalon.
- Vedd fel az autódat az alvázszáma alpján a saját autóid közé
2. Párosítás nem lehetésges, mert nincs előfizetésed, viszont Magyarországról nem is tudsz előfizetni
Nem tudod párosítani az autódat, a párosításnál egy kis X szerepel:

Nem indul el a párosítás, mert lejárt az elfőfizetésed:

Nem tudsz előfizetni, mert az előfizetési oldal Magyarországon nem elérhető:

3. Levél a Renault ügyfélszolgálatának
Az előfizetés megújítását a Renault ügyfélszolgálatával tudod elintézni, ráadásul érves díjat sem kell fizetned érte jelenleg.
Én e-mailen intéztem velük a dolgot, de lehet próbálkozni telefonon (Zöld szám: 06 80 101 211) is.
Előfizetés megújítása e-mailen
Én ezt a levelet írtam az ügyfélszolgálatnak:
Címzett: ugyfel.kapcsolat@renault.hu
T Renault, most vettünk egy ZE50 Zoe-t-t. Nem tudjuk a Myrenault-al összehangolni, mert az online szolgáltatás érvényessége lejárt. Előfizetni sem tudunk, mert nem látjuk az autóinkat magyar myrenault oldalon. Kérem segítségüket. Alvázszám: VF1…… <az autód alvázszáma> E-mail <ide írtam a MyRenault-ban regisztrált e-mail címemet> Csatoljuk a forgalmit. Kérjük segítségüket: Üdv: xxxx yyyy <Nekünk a feleségem nevén volt az autó, ezért közösen szerepeltünk az aláírásban> |
Ne feledd el a forgalmit is csatolni, hogy a Renault begbizonyosodhasson, hogy a tulajdonodban van az autó.
4. A Renault elkezdi az előfizetés megujítási folyamatát számodra
Ha minden rendben van, a Renault jelzi, hogy elkezdte az előfizetés aktiválását, ami több napot is igénybe vehet:
Tisztelt X.Y! Köszönettel fogadtuk megkeresését. Tájékoztatjuk, bejelentésével a RN Hungary Kft. képviseletében Ügyfélkapcsolati osztályunk foglalkozik. A 2023.12.18-i megkeresésére hivatkozva tájékoztatjuk, a VF1……………….. alvázszámú ZOE gépkocsi, EASY LINK online szolgáltatásai ingyenes újra aktiválása megtörtént, átfutási idő 72 óra. Az első párosítást a gépkocsiban tartózkodva, beindított motor, bekapcsolt EASY LINK készülék és legalább 30% töltöttség mellet próbálja. Amennyiben kérdése van, további információért keresse bizalommal Ügyfélszolgálatunkat az ingyenesen hívható zöld számon – 06 80 101 211. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére a Renault.hu honlapunkon feltüntetett időpontban. Tisztelettel, XXX Yyyy Ügyfélszolgálat RN Hungary Kft. Zöld szám: 06 80 101 211 E-mail: ugyfel.kapcsolat@renault.hu www.renault.hu |
5. Várakozás az aktiválásra
Az aktiválás több napig eltarthat.
Ilyenkor még nem működik a párosítás, de már az appban, a párosításra kattintva látszik, hogy folyamatban van az előfizetés aktiválása:


6. Az autó párosítása az online szolgáltatáshoz
Akkor kezdődhet a párosítás, ha eltűnik az appban kis X jel a Párosítás ikonról:


A párosítás folyamata:
- Össze kell párosítani bluetooth kapcsolattal a telefont az autóval (ha már előzöleg párosítottad, ezzel nincs teendő).
- Bekapcsolva kell legyen a telefonon a Bluetooth
- Az appba belépve az autónál el lehet indítani a párosítás folyamatát (csak akkor ha már nincs ott a kis piros X jel a párosításnál!).
A párosítás lépésein végigvezet a telefon, itt a galériában is megnézheted a folyamatot:









7. Várakozás arra, hogy minden online szolgáltatás működjön
Én nézegettem az appot, mikor érhető már el a szolgáltatás, egyből párosítottam, amikor lehetett, de nem működött a távoli fűtés indítás (nem volt aktív még a „Pack remote Control” előfizetés:



A párosítás után nem sokkal a multimédi az autóban megkérdezte, melyik országban vagyok sé elkezdte frissíteni a navigációt.
Aztán úgy 2 nap múlva az egyik probálkozásomnál már nem dobott hibát a távoli fűtés indítás és elkezdett működni a funkció, valamint a „Pack Remote Control” előfozetés is aktív lett:


Késöbb azt is észrevettem, hogy a „Töltési előzmények” menüelem is aktívvá vált:

Lehet hogy nem minden szolgáltatás működik megfelelően a párosítás után, nekem kellett néhány nap, amíg minden összeállt. Azt javaslom, várj türelmesen egy hetet a visszaigazolástól, csak utána reklamálj az ügyfélszolgálatnál, ha nem aktív a párosítás vagy valamelyik funkció.
Észrevételed, javaslatod, véleményed van a tartalommal vagy az oldallal kapcsolatban? Várjuk üzeneted a hello@zoeguru.hu e-mail címre!
Hasznos neked ez a tartalom? Támogasd az oldal működését te is! | ![]() |